Oceny

Jak wam się podoba mój blog ? Co byście zmienili ? Jakie książki byście mi polecili ?
Piszcie śmiało, komentujcie ;)

środa, 6 kwietnia 2016

Wprowadzenie

Hejka, mam 14 lat i lekkie uzależnienie od książek. Jest to blog, na którym będę umieszczała recenzje różnych, oczywiście super fajnych, książek. Jeżeli szukasz czegoś, co ci pomoże zainteresować się czytaniem i tymi podobnymi, to oczywiście polecam ci tą stronę. Recenzje będę starać się wstawiać przynajmniej raz na tydzień, mam nadzieje, że się wam spodobają.
(Czytaj dalej jeżeli interesuje cię moje "porywające" życie )
I teraz trochę o mnie. Mam masę rodzeństwa i dysortografie, na miesiąc czytam minimum 5 książek oglądam bilon filmów i seriali. Nie mam ulubionego koloru, bo uważam że to dyskryminacja innych kolorów. Mój ulubiony film to "Love, Rosie",a zwierzątko to świnka miniaturka. Moim marzeniem jest zostać sławnym reżyserem lub pisarzem, no w ostateczności zostaje rycerz, strażak bądź prawnik. Uwielbiam wielu autorów, wiele zespołów i nienawidzę czegoś w stylu wyborów na "Miss i Mistera szkoły" bo uważam, że popularność to nie jest najważniejsza cecha ludzka. Nie oglądałam ani jednej części "Star Warsów" ( tak wiem, jak mogłam) i ani jednej części " Harrego Pottera", ale za to czytałam książki. Uwierzcie mi, są lepsze. No i jeszcze jedno, mimo że jestem nerdem itp; to lubi mnie dość duża ilość ludzi, jestem przewodniczącą klasy i jestem kujonem. Nie mam chłopaka, bo nie jestem zbyt ładna ( na zawsze zostanę sama, może zechcą mnie koty których wprost nienawidzę ). A moim mottem życiowym jest "Chcesz coś zrobić dobrze, to zrób to sam", bo nienawidzę pracy w grupie, ani być zależnym od kogoś. Zawsze jestem zdana tylko na siebie i to lubię, mimo że czasami jest strasznie ciężko. Ale nikt nie mówił, że będzie łatwo.
To tyle. Zapraszam na bloga.
Adios amigos
Girl with the sword

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz